Follow my Instagram

標籤

日本 (22) 芬蘭 (21) 荷蘭 (14) 瑞典 (10) 美國 (9) 越南 (8) 丹麥 (7) 冰島 (7) 愛沙尼亞 (7) 香港 (7) 韓國 (6) 德國 (5) 泰國 (4) 生活 (4) 中國 (3) 挪威 (3) 比利時 (1)

2020/6/21

【西貢白沙灣】26歲生日 X 西貢白沙灣The Pier Hotel│Littlec9Life



生活咁大壓力,難得有咁開心嘅回憶想同大家分享吓~
呢條片係滿滿嘅回憶同歡笑呀
睇返都覺得自己好笑lol

雖然片入面我對佢講野嘅語氣好似好惡死咁
但我哋相處嘅模式就係鬧嚟鬧去
我對佢都好好㗎~
大家唔需要為佢擔心,哈哈哈哈



認真介紹返呢間酒店The Pier Hotel
我覺得真係幾有渡假Feel同埋房間空間感好夠!
仲包埋野食係房個廚房仔到煮吓,幾過癮~

西貢不愧係香港嘅後花園,
其他地方都好難有咁大地方同咁多靚景,
真係好正~
雖然價錢都唔平,但如果慶祝特別日子嚟都真的很不錯~

另外發現左呢個咁靚沙灘原來唔係好難去,亦唔係酒店客人嘅專利。

喺彩虹站坐小巴大概4個字到白沙灣,行幾步到碼頭就可以搭街渡去到,
夾埋都唔洗一個鐘,就可以由城市到遠離煩囂嘅世界。


---------------------------

如有錯誤請指正,
喜歡這篇文章的話,歡迎留言或追蹤 :)

Instagram: hidylai_62
Facebook: 少女師奶生活雜記

如果有任何問題
建議到Facebook或IG找我會比較快有回應喔!

沒有留言:

張貼留言